Как стать заметным в социальных сетях?
Izglītības programmas mērķis:
Izglītības procesā pilnveidot zināšanas un prasmes un rezultātā izstrādāt praktisko projektu uzņēmuma popularizēšanai sociālos medijos, veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.
Izglītības programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti (ietver zināšanas, prasmes un kompetences):
- Zināšanas un izpratne par zīmola atpazīstamību sociālos medijos, veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.
- Prasme izstrādāt sociālo mediju saturu.
- Spēja efektīvi novērtēt un pielietot sociālo mediju analīzes metodiku klientu piesaistei, ņemot vērā nozares specifiku, nosakot savu mērķauditoriju komunikācijas manieri un sociālo mediju kanālus.
Nr. p. k. |
Tēma |
Saturs |
1. |
Sociālo mediju darbības principi- uzbūve un algoritms |
|
2. |
Sociālo mediju saturs- definēšana, izstrāde un pārliecināšanas māksla |
|
3. |
Sociālo mediju platformas un satura pielāgošana |
|
4. |
Sociālo mediju mārketings- dati un analīze |
|
5. |
Labās prakses piemēri un praktiska projekta izstrāde |
|
Pedagogs:
Jurita Krūma
Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.
xx